Si Merah Saya
hey!welcome to my blog:)





♔Alhamdulillah,,.♔
Sabtu, 12 Mei 2012 | 3:36 PG |0 Love drop



assalamualaikum...

dah lama rasanya tak menconteng.....sangat malas, busy, and no idea...wa busy dengan amik lesen...tak settle lagi..haihh =_='' ..... semalam aku keluar jalan2 dengan umi...then aku ajak umi ajar bawak kereta auto...sbb yang kita beljar kereta tu kan semuanya manual...so kena lah jugak belajar kereta auto kan walaupun fungsi auto n manual sikit je bezanya...tapi kalau tak belajar secara praktikal susah jugak...kereta kat rumah aku tade satu pun yg manual...haha...mcm banyak sgt je kereta kat rumah...ade dua je kowt...hihihi...senang je bwk auto...seronok sgt...hehehe...tapi umi takkan kasi bwk selagi tade lesen,...semalam je bg tu pun sbb aq pujuk...hehe...

ok ok...the end pasal semalam...alhamdulillah...dengan sukacita nya aku memaklumkan aku dapat tawaran ke asasi UIA course yg sama sebijik ngn abg aku...haihhh...hehe...tak baik mengeluh,....nmpknya aku kne stdy balik bahasa arab and kukuhkan english aku yang tak berapa nak kukuh...fuhhh~ ...aku ada baca pasal UIA...mcm2 yg aku baca...hmm...agk menarik la...takpe...bahasa arab tu even aku kurang menggemarinya aku akan ttp cuba utk suka sbbnya bahasa arab tu bahasa Al-Quran...Al-Quran tu rujukan untuk orang Islam dan semestinya rujukan untuk muslimah yang jahil mcm aku ni...chaiyok chaiyok zani...i can do it...jyeaahhh...ok...motivasi utk diri sendiri kejap,,,hehhh....aku daftar 2 Jun ni...please do pray for me and for my success :))

selingan...hehe

alhamdulillah....bulan puasa dah nak dekat...and raya pun semestinya makin hampir jugaa...aku and umi dah tempah baju raya untuk family...tema tahun ni insyaAllah orange ++ hitam kowt...hehehe...ok...nnti raya lah tengok...tamao cerita lebih2...ok...act,, aku tak sabar nak puasa...tak sabar jugak nak merasa suasana bkk puasa ramai2 ...bila pikir2 balik rindu sgt suasana berbuka kat SHAH...seriously i miss my old school...rindu kawan2 aku....tiap2 malam kalau aku sorang2 aku akan belek majalah sekolah...barang2 sekolah aku dulu...senyum sorang2 kalau teringat kenangan kat sekolah,,,gilakah aku...HAHA...ofcos not ouke...


alhamdulillah....aku dikurniakan seorang umi yang sangat prihatin and ambil berat even beliau tak tunjuk...tapi aku tahu beliau sgt ambil berat and syg dkt anak2 dia...mestilah kan...mana ada ibu tak syg anak...sememangnye aku sgt syg umi aku...semua kehendak aku beliau akan cuba tunaikan even kadang2 beliau mcm membantah....jujurnye aku pun malu nak tunjuk syg aku dkt umi dengan cara yang sweet2 gitu...aku just tunjuk dengan peluk n cium beliau je,,kdg2 aku ade la ckp 'iloveyou umi...' tapi dlm nada bergurau and mcm tak serious...tapi dalam hati ni Allah je tahu betapa aku syg umi aku...mmg aku tahu hari ibu tak boleh sambut....mmg aku tak buat apa2 untuk umi sempena hari ibu ni even aku nak sangat buat somtink...time ni jelah kan aku ada kat rumah...selama ni aku kat asrama...tapi tapelah,,,maybe umi paham...mmg hari ibu tu tak boley sambut...syirik..tu yg aku tahu...kalau nak tahu lebih lanjut tanyalah Ust Azhar Idrus...hehe...so ni jelah cara aku nak luah betapa aku syg umi aku...i love you so much dear mother Salwana Bt Zakaria...*kiss and hug*


alhamdulillah...selesai sudah coretan aku...mls sudah mahu tulis...ok...samapai bertemu lagi di hari dan waktu yang sama dalam rancangan.....................errrkk! assalamualaikum w.b.t ... ma'assalamah wa'ilalliqa'...hehe



Hearts, Unknown

♥ Past / Future ♥