Si Merah Saya
hey!welcome to my blog:)





♔maaf♔
Khamis, 16 Ogos 2012 | 11:02 PG |0 Love drop


1. Maaf....

aku tak mampu nak tukar gambar aku dgn dia yg banyakbanyak kat atas tuh,,yes i know korang akn kata kenapa mesti ada lagi gambar dia dalam blog kau zani sedangkan korang dah PUTUS ! yeahhh...act..aku MALAS nak tukar.,..atau lebih tepat still MALAS nak tuka...bla bla bla~ menyampah dengan alasan aku?? pliss get lost..ok agak kasar aku tahu...haha.. MAAF..hmmm...

2. maaf...

aku tak tahu nak mencoret ape sebenarnye,,,dah berkusam dah blog aku ni aku tinggal kan dia...MAAF si merah...tak berniat pun nak buat kau mcm tu...aku mmg betulbetul busy,,,last post aku,, aku post lirik lagu everything,,,my new favourite song,,,everything by Chester See...siyess best..tak tipu...tu pun post barubaru ni sbb nk jgk post something utk si merah and kwnkwn aku baca...even lirik lagu,,haha...cuwitt kan aku...erghh !

3. maaf 

sebab tak tahu birthday ana semalam...bukak fb baru tahu,.,siyess rasa bersalah...haha...sooo...happy belated birthday to my sweet and lovely NURUL FARHANAH <----- errr~ betul ke ejaan ni...maaf kalau salah...emm...macam biasa ucapannya,,,semoga panjang umur and sentiasa dimurahkan rejeki...HAHA,,,plusplus...hope we always can be a good friends...be a good girl...i will always be your shoulder to cry on...yaaa...as i said...try to contact me whenever you have any problems..insyaAllah i'll try to help you...moga berbahagia selalu dengan yg tersayang...ehem ehem ! iwan la kann...HAHA...ok sumpah aku mcm annoying gilaa,,,MAAF...ok lastly...haha...me love you <3

4. maaf

utk segala salah silap yang aku sengaja or tak sengaja buat kat korang...segala yang aku buat menyampah menggedik menggila...ape saje lah...siyesss sorry...tak berniat tapi kadangkadang mmg berniat,,,mintak MAAF sgtsgt,..memandangkan kita dah nak raya so ampun dan MAAF di pinta dari hujung rambut sampai hujung kaki...SELAMAT HARI RAYA !! yeayyy! esk balik kampung...ehehehhe

#me love you seriously..

Hearts, Unknown

♥ Past / Future ♥